TIPS RAWAT EKZEMA BERKUPING-KUPING DENGAN HERBAL BLEND MULTIPURPOSE CREAM






Assalamualaikum...... Hari ni saya nak share tips pulihkan ekzema yang berkuping-kuping. Testimoni ni sebenarnya mengalami masalah kulit kepala yang berkuping yang disebabkan oleh ekzema (Doktor yang sahkan ye... bukan pandai-pandai sendiri tau). Doktor kata mungkin sebab stress. 

Testimoni saya ni cari alternatif sendiri dalam memulihkan masalah yang dihadapi. Mula-mula tu saya hanya suggestkan Herbal Blend Cream (HBC) yang saya tahu memang dihasilkan untuk masalah kulit. So, nak tahu apa yang cust saya dah buat?????

Ikuti tips oleh customer saya ni ye :)

1. Sebelum tidur, lumurkan kulit kepala dengan HBC. Pastu
gosok-gosok secara lembut. Sebab kita tau, biasanya kulit yang ada masalah ekzema ni mengalami masalah kekeringan juga. So, ia berpotensi untuk luka dan pedih.

2. Biarkan semalaman. Cust saya bawa tidur. 

3. Esok pepagi, sikat perlahan-lahan dan anda akan dapati kuping-kuping tersebut akan tertanggal dari kulit kepala. 

4. Kemudian, cuci kulit kepala dengan syampu yang lembut atau shampu pH rendah seperti shampu baby. Cust saya guna shampu baby untuk cuci kulit kepalanya. 

5. Amalkan beberapa hari dan anda dapati ekzema yang berkuping di kulit kepala beransur hilang

Selain daripada itu, setelah masalah cust saya ni hilang, dia amalkan pengambilan Vita-E kerana sifat Vita-E yang antioksida, oleh itu ia memulihkan kulit kepala dengan cepat,



*Tips ini adalah berdasarkan pengalaman customer. Anda boleh amalkan jika ia bersesuaian dengan anda.  

"Berminat untuk mencuba tips bermanfaat ini? Boleh hubungi saya, Pengedar Shaklee Labuan untuk mendapatkan Herbal Blend Multipurpose Cream. Khidmat COD disediakan untuk warga Labuan, manakala luar daripada Labuan, kos pos yang dikenakan adalah PERCUMA" -Pengedar Shaklee Labuan

 

Comments