TESTIMONI HERBAL BLEND MULTIPURPOSE CREAM

salam.... malam yang damai ni nak share pasal krim shaklee ni. Nama krim ni HERBAL BLEND MULTIPURPOSE CREAM (HBC). Ramai gak kawan-kawan guna dengan feedback yang positif. Aku tak guna pun krim ni sebab lepas amalkan vitamin shaklee, ekzema aku kurang..kuuuraaangg suda.. alhamdulillah sangat-sangat. Dulu masa sekolah sampai kena inject sebab kulit sensitif dengan habuk... hishh.. lemas aku... 

Kebanyakkan cust yang dah try krim ni sebenarnya dah banyak krim dorang cuba sebelum ni... tapi biasala... sebab belum jumpa yang serasi, so masalah kulit tak sembuh-sembuh. Kebanyakkan cust aku try krim ni untuk anak-anak dorang. Cer baca testimoni di bawah , pengidap kencing manis, tau la kencing manis ni, luka lambat sembuh. Tapi dengan HBC .... uuuuiiii.... ok suda katanya...

 Sapa yang tak senyum, dapat testimoni yang serasi dengan produk shaklee. hehehe

Menurut testimoni kat atas "Anak kak D bila gatal cari cream ni sbb tak pedas sangat."... maksudnye tak panas... sejuk-sejuk gitew... ada elemen menthol.. so krim ni sejuk dan sangat-sangat seswai untuk baby.


haaa.... tengokkk.... memang sangat sesuai dengan baby, kanak-kanak dan dewasa. Sebenarnya bukan sekadar untuk mengubati ruam-ruam atau gatal-gatal. Kalau nak guna sebagai losyen harian pun sangat la digalakkan. 


So, apa lagi???  krim ni diadun dari bahan-bahan semulajadi. In sha Allah tidak memudaratkan kesihatan .... kalau nak cuba, meh contact saya :

 




Comments